Planmatig beheer
Onze dienstverlening bestaat uit de volgende onderdelen:
- Jaarlijkse inspectie van het complex;
- Het opstellen van een nulmeting van de huidige onderhoudstoestand;
- Het bepalen van de huidige staat van onderhoud;
- Het opstellen van een concept rapport en afstemming met het bestuur;
- Het opmaken van de definitieve rapportage ten behoeve van de ALV;
- Jaarlijks het opstellen van een actieplan als uitvloeisel van het Meer-Jaren-Onderhoud-Plan (MJOP);
- Het updaten van het MJOP; na 3-5 jaar dient het MJOP geactualiseerd te worden, na bouwkundige inspectie wordt het voorliggende plan herzien;
- Het begeleiden van bouwkundige werkzaamheden;
- Het opmaken van een bestek ten behoeve van de uit te voeren werkzaamheden;
- Het opvragen van minimaal drie offertes ten behoeve van de werkzaamheden;
- Het bepalen van garanties op de uit te voeren werkzaamheden;
- Het organiseren van het vereiste onderhoudswerk;
- Het toezicht houden op deze werkzaamheden;
- Het opleveren van de uitgevoerde werkzaamheden;
- Het toezien op naleving van de garantiebepalingen.